Escriure amb el cor

foto-nena-escrivintLeonor García.  Per a mi escriure és una necessitat,  és alliberar-me deixant anar els meus sentiments.

Quan la pena em fa un nus a la gola, quan la por,  la solitud,  el cansament,  la desesperació i a voltes la felicitat,  m’envaeixen,  escric,  ho necessite.

No tinc horaris, ni cerco de què vull parlar, només quan sorgeix un sentiment fort al mateix temps sorgeix la necessitat d’escriure, de transmetre, d’alleugerar-me.

I llavors, tot el que no sé dir amb la veu va sorgint amb l’escriptura, fins aconseguir expressar els sentiments i guardar el meu cor dins de les paraules escrites en un humil tros de paper.

Acerca de srsarina

educadora
Esta entrada fue publicada en EN PRIMERA PERSONA. Guarda el enlace permanente.

Responder

